Brolle Jr.

Att leka med svavel och aska
är att stötbrinna i din hand
som en klar blå låga

En Sodomit i en kvinnas säng
Flata för en natt och gränser
låter sig döljas av lättaste rök

Jag kryper inte bara för att andas.
Så ge mig gärna lite askgrått här
bara jag får klara färger först

som din smak av snus är
stickande tungspetskänsla
i ett hav av varningslampor

De brinner genom ögonlock
som pepparspray och snösol
och smakar lika förvirrande

Men här är vi ändå
och jag vände mig
aldrig om

Taggad , , , , , ,

One thought on “Brolle Jr.

  1. Bengt Andersson skriver:

    Brolle JR är bra fin han!

Kommentera

