Recyclad ryggsäck

På Urkult i somras hittade jag en stor säck som jag tänkte att det säkert skulle gå bra att göra en väska av. Det tog sin lilla tid men här är den iallafall. Själva tillverkningen tog bara en kväll och en morgon och var ganska improviserad. Den är alltså tillverkad av ”tyget” från en säck och delar från en kasserad ryggsäck som jag en gång fick av min käre vän Love.

Jag tror den kommer bli en lagom vardagsryggsäck.

Glöm inte slagorden: Reduce, Re-use, Recycle!

One thought on “Recyclad ryggsäck

  1. rödlock. skriver:

    otroligt kreativt av dig. du sprudlar, jag älskar det. är inte alls främmande för tanken att ha torkad ananas hemma snart :)

Kommentera

